God morgon!

2012-10-01 / 10:09:23 / Allmänt / 0 kommentarer

Girl I want you to know, I can't get you out of my head!

En galen morgon! Eftersom vi uppenbarligen vet hur man lyckad försova sig så vaknade vi 6:50. Duktigt!
Kan inte hjälpas att det är så skönt att sova, tror inte jag är ensam om att tycka det!
Fick flyga ur sängen typ och ta på kläderna. När jag går ut så öser det ner och jag har inget paraply. Min granne kollade på mig som att jag tappat det och min macka blev blöt o regnet. Vid hållplatsen så har bussen pajat så den som kommer håller på att vela så då blev det ytterligare lite senare.
Kom faktiskt i tid till ishallen så det var ju bra. Men jag var galet trött och hade ont i huvudet. Som tur har man en tränare med Ipren. Det räddade min träning :)
Nu ligger jag i soffan och slappar med musik. Ska gå och ta vagnen till akupunkturen strax men måste hitta en bankomat först.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0