God natt typ!

2012-10-17 / 22:56:04 / Allmänt / 0 kommentarer

You're looking like you really like him like him
And now you're feeling like you miss him miss him
You're looking like you really love him love him
And now you're dancing like you need him need him

impulstext från en låt som precis gick


Plugget gick för långt, började att fastna i MVG uppgifter och då kände jag att jag skulle ge upp även om jag fattade några. Men eftersom jag bara behöver ett G i kursen. Tror provet blir svårt men det ska väl också lösa sig förhoppningsvis. 

Ansåg mig själv förstjänt av något gott, av olika anledningar och eftersom mamma inte kom med något bra förslag på vad jag egentligen ville ha och ingenting hemma var intressant så fick det bli en tripp till macken. Kan meddela att en stund för mig själv med Jersey shore avsnitt och en cola var värt mycket. Nu är jag både trött, glad och mår bra på nytt. Man borde ha tid för sig själv oftare!

Men sedan så insåg jag hur mycket jag saknar värmen och dom härliga människorn i Turkiet så det blev lite tid för att kolla på bilder från sommaren och drömma om en framtids resa. Vart det bär av får vi se. Men jag vill inte fira nyår i Sverige. Kan bli Italien, Serbien eller något annat :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0