Jaha....

2012-10-05 / 14:46:52 / Allmänt / 0 kommentarer
Hade kunnat skriva en roman om hur arg och irriterad jag är för tillfället. Så galet små saker just nu gör mig så arg att jag vet inte vad jag ska ta vägen. Gå och lägga mig och vakna när allt är perfekt och inga problem existerar längre. Vet inte varför det blev så här. Men så kul ska vi inte ha. Coffe fick mitt depp sms så jag kanske vaknar om jag sätter på någon vettig musik. Tack gode Gud för Spotify!!
 
En dag utan dess like, ingen träning för jag hade ont i halsen. Ringde runt halva Göteborg och vårdcentraler för att få lite hjälp. Men dom hade ju ingen personal på plats som kunde hjälpa mig så jag ska bli läkare själv för sjukvården i Sverige vill inte vara på min sida. 
Åkte till skolan i panik för Carro gick av isen tidigare så jag fick springa till bussen... Frulle på kattan är värt allt!  Sedan satt vi på lektionen i 40 minuter då vi bestämde oss för att hoppa ekonomin och fixa bankgrejer för företaget. Där lyckades jag fjäska bort att vi skulle pröjsa 80kr i avgif för att dom hjälpte oss. Som Vicki sa, det är för att du är blond.
Lunch på Mc innebär numera happy meal. Alltid lika kul! Sedan kom vi fram till lite skvaller och det fick oss att bli överlyckliga och taggade typ. Så nu är det krig! 
På vägen hem träffade jag en kompis så vi pratade lite och så. Nu är jag hemma och ska skriva svenskan. Det kommer inte att ske föräns jag är på humör igen kan jag meddela.
SKYPE NÅGON?? :)
 
Bästa UF företaget är vi!
Color Your Music UF!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0