Jobb dag

2012-10-22 / 20:48:23 / Allmänt / 0 kommentarer
Då har man jobbat idag.
Eftersom jag la mig vid halv två inatt så vaknade jag inte förrens vid halv tio. Galet skönt att få sova
kan jag meddela. Men jag ska aldrig mer vända på dygnet så för jag är fortfarande trött. Men det var en trevlig kväll så det gör inget. 
Började jobba strax innan tolv och då var det full fart. 24 avresor med minst 2 sängar i varje rum. Det blev en längre dag än vad jag hade planerat kan jag meddela. Trodde inte det var så mycket så jag tänkte runt tre men det blev 17:40. Så det blev ingen bra mat dag idag. Frukosten var sådär vid halv elva och sedan åt jag en macka vid fyra men det var ju bara retsamt. På vägen hem så drömde jag om mat så det blev givetvis en standard muffins på macken nedanför eftersom det fanns mat hemma.
Inte varit så hungrig på länge kan jag ju meddela. Galet!
Egentligen hade man ju planerat att plugga nu men jag orkar verkligen inte. Är galet trött och nu har jag duschat så vi får se om  det blir lite plugg innan man somnar ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0