Kanelbullens dag!

2012-10-04 / 16:51:55 / Allmänt / 0 kommentarer
Idag var det kanelbullens dag. Jag började dagen med att sätta mig på vagnen till skolan och åkte förbi. Bra start! Sedan kommer jag till lektionen och då tar det fem minuter sen går alla. Vad händer?
Satt kvar i klassrummet och pratade med dom som var kvar. Sedan blev det att bara gå runt och slappa innan internationelekonomin. Ekonomin var chill och efersom vi inte hade obligatorisk svenska så åt vi jag och Vicki på Jensens. Gott!
Matten var like seg som vanligt men det ör inte så svårt så vi satt bara där typ halva lektionen. Sedan pkte vi på "utflyckt" en hemsk sådan men det var nödvändigt! Så nu var det nästa avklarat. Innan vi pkte hem tog vi vägarna förbi ICA så jag kunde köpa kanelbullar eftersom det är kanelbullens dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0