Känslor

2012-10-15 / 10:47:53 / Allmänt / 0 kommentarer
Stå för vad du säger och dölj inte vad du vill
Berätta det som är tungt och be om hjälp
Att finnas där men inte få hjälpa är det värsta!
 
Tankarna går och går, vad ska man säga, göra, agera och så vidare. Det är inte första gången och jag önskar allting var som det var för typ ett och ett halvt år sedan. Allting var bra, enkelt och tryggt. Vi vet båda om det! 
Om och om sens dess har allting gått upp och ner och mer ner än vad jag räknat med. Förstår inte vad som händer. 
För dig om du läser eller änns får kolla på datorn så tycker jag att du ska höra av dig, vart du än är, om du kommit ut eller om du flyttat. Jag vet att säsongen är över så du är fri att göra vad du vill inprincip. Det är bara dina tankar som ska ställas om. Ta hjälpen seriöst om det är där du är. Jag har fotfarande koll på dig och tänker alltid på dig. Problemet är att jag aldrig tog mig dit och kolla om du faktiskt var glad eller hade förändrats. Hoppas att du mår bra och får prata med folk igen! Te extraño amigo!
Alla borde veta att har du någon som faktiskt står på din sida och vill dig allt väl så sårar du den personen mer om du inte säger vad du tänker direkt utan går och drar på det själv. Personen lär förstå när något är fel även om du inte tror det! Jag trodde jag skulle ta mycket plats, men du tar mer och jag ger dig hellre det om du bara pratar med mig!
I don't believe that anybody
Feels the way I do about you now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0