Kristaller i mängder

2012-10-21 / 20:40:45 / Allmänt / 0 kommentarer

Mi corazón no es un juguete
que puedas usar y tirar, no no
late tan, late tan fuerte
que me hace perder el control.
Si quieres juego, yo juego
si quieres todo te lo entrego
con una condición...

Då var det söndag och ja, jag har inte gjort någonting vettigt idag. Gick ju upp vid tolv och strassade mina handskar som jag ska ha på tälvingen nästa helg. Dom blev galet snygga och nu mera är jag gift med min glödpenna som man använder för att få fast kristallerna. Smekmånaden blir i Uddevalla ishall då :) Så rolig konversation hade jag och Johan om detta idag. Vi får väl se vad som händer med den saken. Åker ju som sagt vad hellre utomlands. Sedan blev det en liten promenad med kameran, inte så många bilder blev tagna men det var en annan femma. Nu har solsidan precis varit och om en halvtimme så är det Beck och då får det bli popcorn :)

I morgon är det jobb på hotellet och jag ska vara där 12 så det är lugnt och skönt! Är en massa att göra tror jah så det blir hårt arbete. Varför inte liksom! Ingen skola i morgon alls eftersom det är tränarmöte och det är ända lektionen jag vanligtvis har på måndagar. Någon som vill se på Beck med mig? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0