Lättad!

2012-10-17 / 18:00:42 / Allmänt / 0 kommentarer
Efter en helvets knepig dag så känns allting mycket lättare!
Nu kan jag gå tillbaka till mitt positiva tänkande igen. Eftersom det bara han komma
och sedan försvinna så känns det bra att kunna tänka så igen.
Som Vicki alltid säger: Efter regn kommer solsken
Inte för att solen skiner idag men det regnade i alla fall och det är ju rätt så positivt. 
 
Det ända riktigt dumma jag gjort idag är ju att lova att jag ska plugga matte. Eftersomdet är prov
i morgon så är det ju smart men jaja, får väl kanske sätta igång då! Men det får vänta lite :)
Man måste ju får njuta lite av livet. Musik får fixa det för det har varit lite för mycket depp musik det senaste.
Blind - Jason Derulo
My Immortal - Evanescence
Only Hope - Mandy Moore
Dust inte the wind - Kansas
Hurt - Christina Agulera 
 
SMILE AS LONG AS YOU CAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0