Lördag

2012-10-20 / 19:15:44 / Allmänt / 0 kommentarer
I går var en galen kväll. 
Tjejerna kom hit och vi var här någon timme innan vi drog in till Trädgårn. Där var det full fart.
Helt sjukt mycket folk måste jag erkänna. Dock en massa gamlingar men dom försvann efter
hand. Vet inte riktgit vad man ska säga om gårdagen. Räcker kanske med att säga: Låt tankarna
inte styra kvällen utan vi ska ha kul och inget får stoppa en!
Det låter kanske värre än vad det var, men vi hade galet kul och Vicki får kvällens pris som wingwoman :)
Hemma var man vid 03:40 och då blev det direkt till sängs, men eftersom man fick facebook
meddelande så låg man och chattade en stund tills man erkände att
"jag kommer strax att somna, bara så du vet" men det tog inte många minuter innan det blev
tyst och jag somnade som en stock.
 
Idag lördag blev det en tur till ishallen där jag mötte Sarah och så åkte jag med dom hem till
Ytterby. Där blev det en promenad till bageriet men dom ville stänga så det blev ingen kringla.
Då gick vi till City Gross. Där blev det lite godis och tuggummin istället. På vägen hem blev det en prommenad i skogen och fotografering. Bilder kanske kan komma senare annars får ni kolla www.sarahjanseen.blogg.se :)
 
Nu är jag hemma och väntar på att vi ska äta. Sedan har jag ingen aning om vad som ska hända.
Känner för att kanske gå ut men vi får se om jag hittar någon att göra det med, annars blir det en lugn hemmakväll med strass på listan och sedan en film eller nått :) vem vet vad som ska hända?!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0