LYRCIS

2012-10-01 / 18:14:00 / Allmänt / 0 kommentarer
Ja, jag och mamma kan gå loss! Det är här med bevisat! Denna låten på högsta volym och ja varför inte? Den är riktigt bra måste jag erkänna. Texten är ju så bra så det finns inte! Bra saker är understukna! :)
 
Tror du att du och jag kommer att minnas den här kvällen?
Tror du att du och jag kommer att drömma oss tillbaka?
Tror du att vi kommer leva lyckliga i alla våra dar'?
Även om vi
aldrig mer ses.

Händerna upp i luften.
Pannan mot baren,

Hamnar i himlen, där änglarna gråter.
Stan är vaken, allt är förlåtet älskling!
Händerna upp i luften.
Vi ska bli fulla, livet är meningslöst.
Vem bryr sig?
Natten är vacker, du är som natten.
Och jag är en vinnare igen.

Tror du att du och jag kommer att vinna det här racet?
Tror du att du och jag har en chans mot alla andra?
Jag önskar att jag kunde gå på någonting mer än bara känslan,
av att allt redan är försent.

Petra Marklund - Händerna mot himlen 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0