Måndag :)

2012-10-29 / 19:12:16 / Allmänt / 0 kommentarer
  • Riskettan - CHECKT!
Då var det upp med tuppen i morse. Pappa skulle köra mig till körskolan men innan det så lyckades mamma att åka iväg med mitt pass så jag fick springa i regnet efter bilen. Kan säga att det var ju en extra dusch! 
Dessutom så kunde ju inte hon använda backspegeln så hon såg mig inte. Så pappa fick köra mig till mammas jobb innan. 
Riskettan var ju jätte simpelt. Man pratade om Stress, alkohol, trötthet och droger. Massa diskutionsuppgifter. Mellan 8.45-12.15. Det var väl nyttigt, om inte annat vettigt. 
Så då var man godkänd på den delen!
 
Sedan blev det hem för lite lunch men man var ju dyngsur när man kom innanför dörrarna så det blev byta kläder och sedan mat. Väldigt duktig lunch. Taco chips med salsa och ost i ugnen. Inte så mycket kanske men det räckte innan jag skulle åka till akupunkturen. 
 
Mitt jobb i UF företaget är också avklarat för denna dagen. Likvidibetsbudgeten är uppdaterad och sammanställningar och kontroller har gjorts. Lättnad :)
 
Bild från igår <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0