Oct. 18, 2012

2012-10-18 / 22:48:45 / Allmänt / 0 kommentarer

Om jag bara kunde förklara för dig!

Det blev en rätt bra träning idag i alla fall även om jag frös och sov innan. Mamma fick mig att äta lite yoghurt och en bulle innan vi åkte så det var väl därför jag fick lite energi.
Nu är jag bara helt slut och känner att min säng är underbar. Tyvärr lite tom och kylig men jag får väl hitta på något så att det förändras...
Finns dock bara en sak jag drömmer om just nu men det får vi väl se hur idet ska gå till!
Imorgon är en ny dag med nya möjligheter och dom ska utnyttjas till max. Jag ska dessutom inte tillåta mig själv att gå in i det deppiga som jag gjorde idag. Jag lovar!
*Godnatt*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0