Prov

2012-10-16 / 22:34:34 / Allmänt / 0 kommentarer

Nja, plugga blev nog inte riktigt min grej. Lovade ju i söndags efter allt att jag skulle ta tag i det. Jag gjorde det då men det fortsatte kanske inte. I morgon är det marknadsföringsprov och ja jag har pluggat men allting är så flummigt så man har ingen aning om vad man ska kunna eller hur mycket. Mamma sa att jag kan det säkert någonstans i bak huvudet. Jag litar på henne!
Matte provet på torsdag däremot ska vi nog ta oss en titt på i morgon för det är inga lätta saker även om man tror att man kan det.

Såhär bra gick det att plugga idag. Bilden beskriver allt. Mamma kom in och skrattade åt mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0