Sova snart!

2012-10-21 / 00:27:24 / Allmänt / 0 kommentarer
Mina dåliga feelings har fått mig att släppa det!
ÄVen om det är svårt så är jag inte ensam om att veta om vad som är bra och
dåligt. Så en mobil rensning skulle behövas men det svider så det får vänta :)
 
Det blev en slapp kväll. Ingen utgång till stan utan utgång till en kompis i huset framför mitt. Där blev det teve tittande och slappa. Eftersom jag dock inte är 20 så skippade vi det med att jag skulle hänga med ut. Han stannade kvar hemma en stund till och sedan drog han. Skönt med en slapp kväll måste jag erkänna, jag är död! Hade jag gått ut hade jag ju ramlat ihop av trötthet.
Nattinatti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0