Usch!

2012-10-03 / 16:07:50 / Allmänt / 0 kommentarer
Lägg din hand mot min kind och visa mig vägen
Kommer du ihåg den?
Det känns så skönt och komma hem
För när du ser mig, blir du lycklig
Om du känner dig ensam, öppna dig då
Dela med dig av känslan, jag kan nog förstå
Stiftelsen - vart jag än går
Känner inte för att städa idag! Någon som kan befria mig från det? Dessutom så har jag svenskan att skriva. Har börjat med den och det är ju helt katastrof. Vet inte hur jag ska börjar och när jag har börjat så vet jag inte hur jag ska fortsätta....
 
Igår var en slapp dag. Vi slutade tidigare och jag fick gjort svenska diskutionen som vi också skulle ha med läraren och några klasskompisar. Det var skönt att bli av med. Sedan gick några från min klass och några från C klassen till Mc på Avenyn för att testa den nya glassen. Den var inte jätte god!
Slutade med att jag och Vicki åkte till mig och lyssnade på musik. Fredrik kom hit och sedan åkte jag för att träna. Kan inte säga att det gick bra. Mitt kortprogram var katastrof. Åkte runt och sa högt  "vad gör jag!" Så det var meningslöst (dubbel axel var okej). Långa åkte jag andra timmen och det var inte mycket bättre. Så det var segt... 
Sedan gick jag på trippel salcow. Det gick förväntansvärt bra! Var i alla fall runt på några stycken så det känns bra. snart kanske den kan sättas fint :)
Funderar på att åka och träna ikväll men tror inte det blir av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0