27 september

2012-09-27 / 18:27:08 / Allmänt / 1 kommentarer
En hyfsat kort dag. 
På väg till skolan så skrattade Albin åt mig via sms för att jag skrev var så luddigt att han dog av skratt. Lyckades inte stav, orden blev fel och jag skickade halvt färdiga sms. ILLA!
Satt bara och pratade på marknadsföringen vilket var skönt för jag var galet trött. Sedan gick vi för att vi hade inget att göra så vi köpte bulle och pratade. Bulle när man är övertrött och överglad är inte att rekomendera måste jag erkänna. Innan ekonomin började gick vi runt och dansade och sjöng:
Girl Just Hug Me, Hug Me, Kiss Me, Squeeze Me
Hug Me, Hug Me, Kiss & Caress Me
Ska man ha roligt så ska man! Sedan blev det ekonomi och där ifrån gick vi också tidigare så det blev mat på subway och sedan skulle jag ha svenska diskution men eftersom vi var halva klassen så sa jag och några att vi tar det på tisdag så nu får jag lite mer tid att plugga  :)
Matten var också chill, Thomas erkände att klassen var efterblivna eller aa han syftade på dom som inte lyssnar utan bara pratar och skiter i allt. Han blev dock imponerad av att jag såg vissa saker utan att behöva skriva ut det innan så det var bra, tycker jag! :) Vi åt bilar på lektionen också och sedan gick vi 5 minuter tidigare. Då blev det stan. Eftersom det är andra dagen med shopping så ska jag lägga upp alla inköpen ikväll :D
Mysig dag med Vicki var det i alla fall. Flummigt på hög nivå som jag skrev på instagram. Men det var det värt!
Vi är bäst gumman!
a

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi är bäst! :)<3

2012-09-27 @ 20:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0