Behandling

2012-09-04 / 17:14:30 / Allmänt / 0 kommentarer

Idag var jag på min första behandling av akupunktur. Låter jätte läskigt och jag var nervös innan. Det gjorde knappt ont och när man fått 20 eller 21 nålar. Kunde inte riktigt se alla, så fick man ha en sorts värmelampa över. Jätte skönt!
Hade nålar på bröstet, i huvudet, på händerna, på höften, runt naveln och på benen.
Dom som gjorde ont var dom på händerna. Kändes som att nerverna typ stelnade. När man legat där i ett släkt rum en stund tog dom bort dom och stack mig på olika punkter i ryggen. Det gjorde galet ont när hon träffade en knut i nacken. Nu i efterhand känns det typ skönt och jag fick som små mini mini plåster i örat somnade örter i sig. Dom sk jag trycka på typ 20 gånger om dagen. Vissa känns knappt och viss ska vi inte prata om hur ont dom gör.
Nu får jag inte drick mjölk, äta godis eller kakor(klarar mig nog!) och inte äta typ kall mat. Däremot så ska jag äta lite ofta och dricka te med ingerfära i. Påpekar att jag hatar te och detta kommer bli svårt. Har druckit lite nu men ja, man lär sig säkert :)
Fick en lotus blomma också med en liten lapp där det står om vad den gör :)
Nu ska jag träna så, see you later :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0