En bra dag

2012-09-10 / 14:45:16 / Allmänt / 0 kommentarer
Halva dagen har gått toppen. Äntligen en dag som flyter.
 
  • Träningen i morse var jag runt på dubbelaxel. Aldrig sätt sofia så lycklig när jag hoppat. fickbara höra posivit och en massa härlig hjälp.
  • Akupunktur vid elva - fick höra massa bra saker. hon såg att min kropp reagerar på behandlingen redan, precis som jag känner att det händer något. Nålarna var fler idag och dom gjorde ondare. Det typ pulserade och kändes jätte konstigt. 
  • Övningskörde med mamma - körde från kyrkogården där vi fixat på mormor, morfars och gamla mormors grav, till Willys där vi handlade och sedan körde jag hem igen. Inte kört mammas bil sen i påskas och det var jätte svårt att hitta dragläget men det gick bra. Bäst var det på vägen hem. Men mamma tyckte det var bra på vägen dit också :)
  • Smoothie - har bara gjort typ milkshake tidigare. Idag till lunch blev det mango, jordgubb och banan smothie. Det var riktigt gott! Tog mango proviva och blandade med frusta jordgubbar som jag tinade och en banan. Mums, till mackorna :)
Mamma kanske ska till kungsbacka senare och då tyckte hon att jag kunde kör så då vet ni vart ni har mig. Annars är jag hemma och gör lite matte och fixar med allt möjligt bara för att jag är ledig och inte ska träna ikväll. Jag är duktig och ska lyssna på min kropp så dom tyckte jag att om jag tar bort en träning så gör jag en förändring i alla fall - vilket leder till att jag inte tränar 2 gånger om dagen utan bara 1 gång om dagen i 5 dagar :)
Lite på sniskan men det får vara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0