En känsla

2012-09-30 / 17:52:22 / Allmänt / 0 kommentarer
Dagens stora känsla är - Bättre sent än aldrig!
Vet inte om jag gått efter den men så känns det! Jag gick upp när mamma satt och åt frukost så jag fick äta med någon. Klockan var 10 så det var okej. Mina mackor blev dock svarta i brödrosten så det sög.
Duschade och fixade lite och vid halv tolv åkte vi iväg på loppis turné. Vi var i Askim och på bagage loppis i slottskogren. Rätt kul måste jag erkänna. Hittade en kofta och en finare kavaj. Sedan hittade jag även det som passar mig bäst. En blå skål där det står popcorn på :)
Vi åkte sedan runt i en massa butiker med inredning och så. Då gick jag givetvis runt och drömde om att få flytta hemifrån. Det kommer inte hända på evigheter men det kändes bra att gå runt och drömma!
Någon som vill flytta ihop med mig?
Föll totalt för dessa sakerna som jag lagt upp bild på. Men framför allt böckerna som är förvaringslådor. Sängen var också galet fin och jag gillar lådan man kan ha framför sängen. Lakanen köpte vi faktiskt så det gröna har jag nu bäddat med. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0