FET MAT TACK!

2012-09-08 / 15:45:38 / Allmänt / 0 kommentarer
Aa nog för att det var en skön kväll igår men ja, bättre samma dag än dageb efter! Snacka
om att det slog i huvudet denna gång. Mitt balanssinne är åt skogen kan jag meddela. 
Var hemma 00:40 och gick upp 6.30 i morse. Tog cykeln till korsvägen för att ta grön express
till jobbet. Jobbade 07.30-13.35 och sedan åkte jag hem. Nu blir det slappa för jag är trött.
Senare ska jag göra middag till mig och mamma. Det bli nachotallrik :) mums!
I morgon blir det jobb igen såklart och sedan har jag en helg till att jobba (v.38) innan dom
släpper mig själv i resepctionen :)
 

Vicki fick mig att gå i dessa skorna. AJ! men snyggt!                                 Jag och Stina på Chez.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0