Funkar inte!

2012-09-25 / 22:10:00 / Allmänt / 0 kommentarer
Näää det funkar verkligen inte! 
Vet inte vad jag gör asså, träningen var katastrof. Började hyfsat bra men började åka långa och
klarade det okej tills jag föll på 2Lo (ögel) då blev jag sur och missade nästa hopp vilket gjorde mig
ännu surare. Tog det lite lugnt i programmet, vilket är vanligt... Sedan klarade jag 2F (flipp) av ren tur
och ilska. Nästa piruett gick åt skogen och där var tyo programmet slut. Helt värdelöst!
Eftersom programmet gick dåligt och jag var sur så kom Svetlana fram till mig och sa att det var okej.
Vilket jag inte tyckte. Dessutom så vill inte min 2Lz (lotz) fungera så hon tyckte att jag skulle hoppa den =ARG!
Tog en lite paus och kände att jag går inte på isen en gång till, det blir inte bra! Men jag gjorde det och
det gick inte bra. Allt störde mig och jag fick höra att det inte var min dag så jag fick göra piruetter istället.
Katastrof träning måste jag erkäna! :(
 
Ser konstigt ut i era ögon ner ni läser det men så var det :)
Nu ska jag strax sova för i morgon är det morgon träning och den ska gå brutalt mycket bättre än
dagens så det blir bra. Sedan blir det Kattafrulle och en lektion till 11:10. Efter det måste jag möta
Arvin i stan för att hämta en liten väska och en nyckel till fiket som mamma får äran att ha på lördag
eftersom jag inte planerar att vara hemma då! Elakt men hon godkände det utan tjat så tackar :)
Sen blir det fort hem och fixa i ordning mig och lite små saker innan jag ska till akupunkturen. 
Efter det blir det stan med Fredrik och sedan får vi se vad som ska hittas på. 
Spikad dag även om den är chill. Måste köpa min kjol i morgon om den är snygg på, vilkt jag hoppas!
 
NATTI NATTI
Bild från instagram och gårdagens träning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0