Härligt helg!

2012-09-23 / 15:55:00 / Allmänt / 0 kommentarer
En grymt rolig helg! Men jag är trött nu.
Fest - sova 2 timmar - jobb - fira pappa - åka till ytterby - sova gott! - jobba. 
Liten lagom sammanfattning av helgen. Vet inte hur man ska förklara. 
Men igår var jag helt slut. Var pigg när jag vaknade och åkte till jobbet. Men det slog över! Var inte hungrig och frös som aldrig förr! Från att vara typ varm och konstig till att frysa som en gris. När det inte änns hjälper med att duscha i 30 minuter i typ 40 grader så är något fel. Galet seg var jag! 
På kvällen kom mina bröder med familj och vi firade pappsen. Sedan åkte jag, ett under att jag kom iväg men det gick bra. Fick några blickar, några frågor och mamma höll på att sabba allt. Iväg kom jag i alla fall. 
Fick höra att det syntes att jag var typ seg så det var antagligen därför mamma typ klappade på mig och kramade mig gång på gång. Konsigheter!
Blev körd till jobbet i morse och det var jätte skönt :) Blev ytterligare en kort dag på jobbet eftersom alla hade låst in sig på hotellrummen och inte ville ha städat :)
Nu har jag sovit en stund och väntar på att brorschan ska komma. 
 
I wanna give it to you
As long you give it to me
Just keep my body pumpin
All night Baybe

Yo quiero ver la .. que mata
Rompe el ritmo et .. mas
Muestra mi como juegas
Mueve tu cuerpo
Baila así mami
Aquí estoy por ti
Find More lyrics at
Porque te estoy mirando
tú sientes el ritmo
te gusta
estoy loco por ti
no puedo sentar sin ti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0