Ja då...

2012-09-05 / 18:40:00 / Allmänt / 0 kommentarer

Träning
Frukost
En lektion
Körlektion
Stan en stund
Städa
Äta
Städa
Skriva rent anteckningar
SLAPPA!!

Rätt skön dag måste jag säga. Mamma är och handlar och jag är klar med städningen alltså, slappar. Eftersom jag är duktig och dricker te ska jag få mamma att göra lite popcorn ikväll och lite te så ska jag vara lite mer duktigt. Tre gånger på en dag är faktiskt bra jobbat måste jag säga. Min tränare i skolan sa till mig att jag skulle testa bara ingefära i varmt vatten eftersom jag inte gillar te men det låter mer äckligt så jag lär mig nog hellre strecka te. Skönt att det inte är någon träning idag dessutom för jag är trött efter morgonträningen och Körskolan. 


Bild från idag i stan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0