JO!

2012-09-17 / 20:15:25 / Allmänt / 0 kommentarer
Så här fin mobil har jag. Stod inte ut med min gamla mobil (Xperia mini). Den var långsam
och jätte liten. Så jag tog pappas gamla Xperia Arc om jag har rätt. Den är stor men och bra,
fast Viktor har ju lyckats krossa skärmen och sedan tagit en sax i ena hörnet så man ser jättebra!
Som tur är så ska jag ha fått en helt ny iPhone senast fredag så jag klarar mig förhoppningsvis.
Något som är lite läskigt är att fotografen har lagt mitt namnpå huvudet. Betyder det att man varit där för ofta då? Åh andra sidan är det inte mitt fel att dom lägger allting på olika tider.
Torsdag - gjorde ett random självporträtts foto.
Fredag - Konståknings kort med klänning
Måndag - Klasskort. 
Tack gode gud att jag är klar med fotograferingen nu.
Jag och Vicki var bäst på spexfotot. Hahaha vickis kommentar "de två läsbiska"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0