Men visst!?

2012-09-06 / 23:10:17 / Allmänt / 0 kommentarer
 
Dom säger "don't dream your life, live your dreams". Men hur i hela friden ska det gå till om ens drömmar i livet hänger på någon annan som i sin tur måste fixa saker innan? 
 
Ibland är saker bra komplicerade. Allting måste lösa sig nu för jag orkar inte vänta mer. Jag måste få ett svar på måndag annars så får jag lösa det på något annat sätt!! Hur det ska gå till när du inte är i bilden lär bli svårt. Men jag får lösa det så att du kan vara med då. Det finns ju en anledning till eran diskussion vid mat bordet och att du visat bilder. 
Jag förstår att det är något, det är något jag vill få reda på. Jag vill inte vänta mer nu, 14 dagar sedan vi pratade om det och allting startade. Snälla låt det bli av!!
 
Förlåt för ett förvirrande inlägg men det var nödvändigt att skriva av sig lite :) de som har hör mig prata om detta kanske förstår vad jag menar. Om inte annat så lär ni få reda på det senare. 
Nu har jag tränat och allt. Så nu säger jag godnatt och vi ses i morgon! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0