Onsdag!

2012-09-20 / 08:42:00 / Allmänt / 0 kommentarer
En dag med många händelser. Jag och Carro ballade ur på träningen. Satsade allt på intprovisation och seg med mera. Dessutom en dag till med kjol! Fram över blir det bara måndagar :)
Sedan frukost och skolan till 11.10, men vi gjorde inget på lektionen så vi gick 10.45. Satt med Vicki när hon åt frukost och sedan åkte jag till körskolan för att ha lektion. Vi åkte runt i Gårda och det gick rätt bra måste jag erkänna. 
Efter det mötte jag Elin i stan. Vi sprang runt som djur och letade efter saker. Åt på donken gjorde vi också för jag var tvungen att äta någon sorts lunch. Hittade min parfym så jag var glad och så. Elin köpte byxor och en tröja. Mötte Vicki och Bella när vi gick till Subway för att låna toalett. 
Hemma var jag vid fyra igen och då var det bara att sätta igång med att städa. Det tog i inte så lång tid så vid sex hämtade Fredrik mig och vi åkte till hans pappas lägenhet. Såg på film och pratade. Mysigt!
Sedan körde han mig hem så jag var hemma strax innan tolv. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0