PARTYBUSS!

2012-09-29 / 23:13:21 / Allmänt / 0 kommentarer
Gårdagens resa är ingenting man kommer att ångra kan jag meddela! 
Hade kontakt med Rang och tjejerna från Borås som skulle åka med mig från Göteborg. Precis innan jag skulle åka till centralen åt jag lite kyckling hemma men visste att om jag inte äter något vättingt innan så kommer jag att falla ihop så jag sprnag igenom Nordstan och tog en cheseburgare. Det var dock jobbigt att få i sig men det gick rätt bra. Mötte tjejerna på macken vid centralen strax efter sju och vid halv kom bussen. 
Vi hade det rätt chill på vägen till Kungälv, dansade och pratade. Sedan kom alla andra på i Kungälv och då var det igång på riktigt. 
Musik, fest, dricka, skratt, flumm! 
Vägen upp till Trollhättan var galet rolig. Vi stannade typ var tionde minut för att några skulle kissa eller röka. Alla dansade och sjöng där nere i bussen och hade skitkul!
I Trollhättan var det tomt så klubben Epic, blev inte så Epic.Vi tjejer gjorde en tom klubb till lite mer livad men det slutade med att vi gick till en rock bar där vi satt och pratade med en massa konstigt folk, spelade lite och så. Sedan vid två på natten gick vi till Subway för att äta innan bussen skulle gå hem!
 
Här kommer lite bilder från en galen kväll i Pratybussen och Trollhättan!


 




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0