Pussokram

2012-09-13 / 22:45:04 / Allmänt / 0 kommentarer

En rätt bra dag måste jag säga.
Skolan är ju alltid lite seg. Men det löser sig alltid med lite kompisar och sköna klasskompisar som man kan skoja med.
Tillexempel så satt jag, Viktoria och Daniel en stund och vände och vred på uttalet av Eurokrasch.
Slutade sent och då gick jag för att göra personliga fotot. Är jag röd på kortet så är det fotografens fel. Han bar ju så galet snygg så jag och Vicki dog ju redan innan. Bättre blev det inte när han stod och kommenterade när han tog kort och sa mitt namn typ 5 gånger. Inte bra, med tanke på att det är konståkningskort i morgon, antagligen med honom och då har vi klänningar på oss :S
Nu ska jag sova efter att ha varit ute med Joel en stund. Ses ju i te så ofta så det är alltid roligt att träffas. Får krupp av att bara sitta hemma när jag inte ska träna.

Nattinatti

Bilden:
Jeans - G-stat
Skor - primeboots
Päls - Tessi
Skinjacka - Belle shoes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0