TRÖTT

2012-09-17 / 11:53:03 / Allmänt / 0 kommentarer
Försov mig givetvis i morse men eftersom man inte skulle till skolan efter träningen så var det bara att ta på sig och åka. Kom en minut sent så jag kände mig duktig. 
Det var bara jag, Carro och Josse på isen med vår ena tränare så dete var riktigt bra. Vi gjorde steg och hoppade en massa. En riktigt bra träning måste jag erkänna. Klarade massa saker som inte viljat sig på ett tag. Vet inte vad som hände men kanske fått lite mer motivation igen :)
Carro bestämde att vi skulle ha kjol och så fick det bli. Men jag har bara försmå kjolar så det blev klänning. Vilket var jätte ovant men men.... Nu ska det bli en måndags grej, bara så alla vet. Carro sa att hon ska sy en ny kjol till mig så att jag kan ha kjol :)
 
Strax är det skolan igen i alla fall för att ta skolkort med klassen. Ska bli roligt att träffa vissa efter i fredags haha. Dock blir det inte så roligt efter för jag ska lämna in mig bäbis, mobilen. :(
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0