Welcome to hell

2012-09-02 / 17:01:00 / Allmänt / 0 kommentarer
Inte blivit något inlägg på ett tag men nu får det bli ett då ;)
 
Fredagen blev ingen utgång. Joel och hans två kompisar kom vid 21 och sedan blev
allting kaos. Allting som man inte vill ska hända hände och jag orkade ingenting utan fick ta
tag i saker här hemma istället. Så kan det gå ibland. Somnade sent som attan och vaknade
upp vid halv elva på lördagen. 
Igår (lördag) smsade Vicki typ precis när jag hade vaknat och frågade om jag ville ta en fika
istan. Vilket jag blev jätte glad för, super skönt att komma utanför dörrarna. Vi åt det vi älskar
som mest eller kanske näst mest för grekiskt är nog det vi älskar som mest. Subway, blev det
i alla fall, vid domkyrkan. Sedan blev det lite tröst shopping i  stan. Jätte mysigt hade vi det. Jag
köpte en tröja och en väska :) I'm in love!
Sedan blev det även lite godis på 4-gott! Eftersom det var lördag och jag inte ätit godis på evigheter. Vid tre tog vi bussen hem för hon skulle iväg och jag skulle till Öckerö. Så jag hjälpte mamma lite och så tog vi bussen tillsammans till stan för hon skulle till en kompis och jag skulle vidare mot öarna.
På Pinan blev jag hämtad av Albin och vi tog en tur runt Fotö och tillbaka till Filadelfia för att vara med på Fascination. Roligt att vara med där och släppa lite tankar för en stund. Vi fikade lite på kvällen med Smoothie och varm macka. Albin körde hem mig så jag var hemma en stund innan ett. 
Tack alla underbara som fick min helg att gå ihop!! Vet inte vad jag hade gjort utan er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0