Yeah buddy!

2012-09-03 / 17:08:02 / Allmänt / 0 kommentarer
En oerhört lång dag!!
Började 7.30 och slutade 9. Ska man klaga? Ne det är dumt ;)
Efter träningen på morgonen blev det i alla fall frukost i skolan och sedan en tur hem.
Hemma la jag mig på sängen och såg lite på teve, innan jag tvingade mig själv in i 
duschen. Men jag fick mellanlanda på toalettstolen för jag var för trött. 
Efter en varm och skön dusch åkte jag och mamma med bussen till stan där vi gick åt
två olika håll. Jag blev mött av Vicki vid min hållplats och sedan gick vi till Condeco och
mötte Jonte. Där blev det en fika och en massa snack :) 
Stolt! Över min grymma idé och all min hjälp av mina två kollegor, Bossen och Kontaktpersonen!
Ett grymt team måste jag säga. Ja, jag är ekonomiansvarig. Jonte har det flådigaste namnet
om man säger så. 
 
Sedan mötte jag mamma vid H&M och vi gick en sväng i stan. Mysigt! När benen sedan inte bar oss 
längre så åkte vi hem och vilade. Hon lyckades givetvis få med mig till Netto sedan men det är chill jag fick en lite påse med nappar för 5kronor. Perfekt som tack för hjälpen.
Nu blir det snart middag hoppas jag och sedan ska det tränas i Borgen ikväll :)
 
Givetvis vet vi redan nu vad som sker till helgen! Netto har gett oss tipset och jag gillar det! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0