22 augusti

2013-08-22 / 23:26:21 / Allmänt / 0 kommentarer

En lång dag!
Började med att städa hela huset i morse. Det tog lite mer än tre timmar att fixa. Sedan satte jag mig ute i solen och slappade innan jag åt lite grann och åkte till träningen. Misslyckandes lite med tåget men jag hann givetvis ändå bra i tid.
Steg, hopp, program och powerskating.
Jag är riktigt duktig. Orkade hela powerskatingen och det är riktigt bra för att vara jag. Mådde inte jättebra efter däremot så det blev streching istället för bålstyrka men det får jag ta en annan dag istället.
Sedan träffade jag Danny en stund vilket var skönt. Man blir så lugn med honom vilket passar mig perfekt eftersom jag alltid varit väldigt stressad och planerad. Nu blir det mer att jag tar det som det kommer. Ovanligt men skönt!
Jag är trött så godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0