Vecka 32

2013-08-10 / 21:07:41 / Allmänt / 1 kommentarer
Nu kommer en snabb sammanfattning av min vecka som varit nu och egentligen är i morgon också.
Min vecka har nästan bara varit jobb.
Måndag: hemma på grund av att jag satt i 3,5 timme på Alingsås Lasarett i söndagsInsteget farligt jag lovar, proverna visade att jag var fris även om kroppen visad något annat. Det blev frukost på sängen hos älsklingen och sedan fika på Mangiamo, caffe latte caramel. Mums! Sedan blev det att åka till Åsa och träffa mamma eftersom jag inte hade träffat henne på 4 dagar.
Tisdag: jobbade i receptionen hela dagen 9-18 vilket var jobbigt eftersom jag fortfarande mådde sådär men det gick bra och jag överlevde ytterligare den dagen. På kvällen fick mamma en chock då jag skulle ut och springa. Jag sprang 3,1 km på en rätt bra tid för att vara mig jag var riktigt nöjd. 
Onsdag: min lediga dag denna veckan. Den gick ut på att åka med mamma till kungsbacka och handla lite, slappa, slappa lite till och färga håret. Det kommer säkert någon bild på det senare ska ni se men nu är det mörkt och jag börjar faktiskt vänja mig. 
Torsdag: hade ytterligare en dag i receptionen vilket alltid är 9-18 men den tiden är den värsta tiden du kan hitta. Speciellt när man inte gör någonting det sista 2 timmarna. Efter jobbet blev det att sova hemma eftersom att jag hade frukosten klockan sex på morgonen därpå.
Fredag: en tuff tid att gå upp påökande jag meddela men jag var ändå väldigt pigg hela dagen så det var skönt, det var nämligen en del att göra och sedan direkt till Åsa där mammaledig hennes kompis var. Vi gick direkt ner till stranden och där blåste det en del kan jag meddela men det var mysigt ändå.
Jag och mammas kompis gick till en liten ny butik i Åsa där dom säljer sak till smycken. Det var jätte mycket fint och inte så dyrt så jag har gjort två stycken det ena ska ni få de här efter texten :)
Lördag: idag :) fick jag ta tåget till jobbet det var inte igår. Sedan var det jobb,jobb,jobb på riktigt. Men vi löste det riktigt bra. Tog bussen hem åt, packade och duschade. Nu ligger jag här på sängen och skriver. btw. I'm legend på Femman!
Söndag: jobb och seda. MALLORCA MED ÄLSKLINGEN!!!!
 

Kommentarer
Postat av: Nicooleeg

Jättefint armband!!

2013-08-11 @ 21:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0