Slut på ledighet!

2013-07-09 / 20:41:55 / Allmänt / 0 kommentarer
Då var denna dagen snart slut :(
Tråkigt! Jag har vaknade med ett rött öga så jag fick åka till apoteket och köpa massa allergi mediciner. 144 kroner fattigare. Sedan var det direkt till stranden med pappa. 3 1/2 timme i solen utan solkräm, det syns i mitt ansikte. Men det känns bra, nu får man äntligen bra färg i ansiktet! Älskar livet. 
Dessutom kollar jag och älsklingen på resor i augusti. Det lutar mot Spanien, Alicante eller Mallis. Vad det än blir så kommer det bli mysigt. Fast jag tror att våran dröm är fortfarande att få komma till Grekland just nu.
 
Firar min lediga sista timmar med popcorn och cider. Underbart avslut kan jag meddela! TESTA!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0