SLUT!

2013-07-08 / 22:44:09 / Allmänt / 0 kommentarer
Och då var det äntligen slut på arbete för en dag i alla fall. Nu har jag gjort mina 7 dagar. Igår när jag öppnade frukosten var jag så trött att jag höll på att somna när jag satte mig i 10 minuter för att äta en macka. Idag är jag så trött att när jag har gått en bit och sedan stannar eller sätter mig ner så gör det ont i benen, det typ värker i hela låret. Jätte äckligt! 
Fast nu är jag ledig i morgon och det ska bli super skönt. Har firat med cider och måla naglarna, haha. Dom blir förstörda på jobbet så det är ingen ide att jobba sig med det då. Hoppas det blir fint väder i morgon också för då ska jag och pappa gå till stranden. Känns bra att ligga i sängen med datorn en stund nu. Älskar livet just nu när jag vet att jag inte ska jobba i morgon.
Gästerna på hotellet reagerade på att jag jobbat typ varje dag så en pappa frågade om jag jobbade varje dag. Mitt svar blev att jag gör 7 dagar i rad just nu men sedan är jag lite ledig. Han tittade på mig och gick sedan, hur ska man tolka det?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0