Söndag

2013-07-28 / 20:34:50 / Allmänt / 0 kommentarer
En toppen dag!
Gårdagen var bara skit. Första jag stötte på när jag kom till jobbet var problem, fel rum givet till fel personer och ja det ena efter det tredje. Sedan när jag äntligen skulle få åka hem så hade jag glömt mobilen på jobbet och fick åka tillbaka. Då var det jag som hade gjort fel och fick försöka rätta till det. Hittade dessutom inte mobilen då den va i bilen i min hood-tröja men däremot så låg iPaden kvar på hotellet. Bra Fanny!
Äntligen fick man åka hem och försöka peppa sig själv till att gå upp och jobba idag. 
 
Idag däremot var en toppen dag! Min chef hade inte fått några dumma samtal igår (tack Gud för det!) och jag ställde allting till rätta på bästa sätt. Sedan flöt allting annat på. Perfekt!
Jag fick sluta i bra tid och var i Åsa redan 16:10. 
Mamma gjorde godaste pastan med kräfskärtar och räkor, mums, den var krämig och god. Bra avbrott från all grillmat jag är supertrött på det. 
I morgon kommer Coffah hit och då ska vi hitta på något roligt :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0