2013-03-29

2013-03-29 / 16:47:59 / Allmänt / 0 kommentarer
igår var det en skön dag. Jag gjorde provet i skolan ock åkte hem direkt sedan. Slappade och omnade i en solstol på altanen. Satt där ute i två timmar. Fick lite färg i ansiktet och var allmänt lycklig över att det var varmt och solen sken. Vid två åkte jag och tog ut pengar för att sedan åka vidare till Mölndal för att slipa mina och Linneas skridskor. Nu är dom äntligen slipade.
Pavel undrade vilken klubb jag tränade för och jag berättade att jag åkte i Mölndal som liten, så nu måste man ta med sig ett kort på mig när jag var liten för han minns inte.
Hade lite tråkigt så det blev en tur till 421 och kollade runt lite innan jag åkte hem för att ladda mobilen. När jag fått lite batteri så tog jag på mig träningskläderna och gick upp i delsjön. Gick, joggade och stannade på mitten för att gör tråning för benen. kan säga att det var nyttigt. Jag har galen träningsvärk idag haha :)
Tacos till middag blev det igår också innan man skulle ut med tjejerna. Det blev en kort men mycket mysig kväll på Chez. nu taggar vi utgång på lördag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0