Fira kompis i kungälv

2013-03-16 / 22:26:22 / Allmänt / 0 kommentarer
 Hade skönaste kvällen igår.  Firade en kompis ute i Kungälv. Det var riktigt roligt. Fick träffa lite folk man redan kände och en massa nytt folk. Var galet nervös innan men det var det värt.
Vid elva var alla lite halv glada utom jag som inte drack någonting då eftersom jag körde. Vilket var rätt skönt med tanke på vart vi var. Sedan körde jag hem Hannah så hon var hemma i tid, Tobias hängde också med!
Vi åkte tillbaka till Kungälv igen och där fortsatte allting som innan tills alla bestämde sig för att åka in till stan. Jag lämnade Oskar och en till vid deras lägenhet sedan åkte jag, Simon och Jonathan till mig och lämnade bilen, dom fixade en taxi så vi kom in till stan (Fanny och killarna....). Vi gick in på Valand och det var riktigt bra. Men strax innan dom stängde drog vi alla till Parklane :)
Det var riktigt stiligt där innan, trodde dock folk skulle vara lite mer uppklädda och så men ja, första gånge man var där. Man ska inte klaga när man kommer in!
Där var vi till typ fyra. Jag och Bita tog oss en promenad till korsvägen där jag fick första taxin hem.
Mamma trodde jag ljugit för henne om vart jag varit då det stod brilliantgatan 65 på kvittot. Kan meddela att det är där Taxi Kabre är skrivna. Så tack för den mamma! Nog för att man fått nått glas men jag vet ju vart jag tar vägen på kvällarna. Så lätt lurar man inte mig.
Här kommer lite sköna bilder :)

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0