Lycklig!

2013-03-24 / 15:18:00 / Allmänt / 0 kommentarer
 
Vet att jag inte bloggat på år och dar, får ta igen det nu när jag äntligen har lie tid att vara fri.
Kan sammanfatta den senaste veckan med bara ett par få ord.
Underbar
Stressigt
Tufft
Magiskt
Har varit i Alingsås hela veckan. I onsdags tog jag med alla saker upp till Linnea för att mer eller mindre flytta in hos henne. Vi tränade hyfsat sent och somnade efter midnatt näe vi fått i oss lite mar. Tog tåget till Götet för skolan några timmar. Sedan blev det direkt tillbaka för genrep och sen träning igen. Fredagen var vi i ishallen klockan 6 för sminkning och genomgång inför första skolshowen klockan 9. Efter andra showen mådde jag skit. Mitt huvud snurrade och jag mådde så galet illa att jag visste inte vart jag skulle ta vägen.
Fick ligga i ett rum och vila ett tag innan jag tvingade mig själv till Maxi med dom andra för att handla mat och dricka. In  på Ica med allt smink kul!
Känns så oerhört sorgligt att vi inte kommer att vara så nära varandra nu. Vi 17 tjejer och 8 killar har mer eller mindre levt med varandra i en vecka och nu är det bara brutet. Känns jobbigt nu men kommer kännas ännu värre i morgon när man verkligen fattar att det är slut.
Låten Jalla dansa sawa kommer man ju aldrig att glömma efter denna helgen :)
Här får ni lite bilder från showen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0