Måndag

2013-03-04 / 22:20:58 / Allmänt / 0 kommentarer
Helt slut efter helgen. Sov 10 timmar natten till idag eftersom vi var lediga från träningen.
Fredag var det bakning, musik och mys med mamma!
Lördag kom  brorsorna med barn och firade mig. Sedan kom tjejerna och några åt innan det blev förkrök på det vi hade. Eftersom det inte var så mycket så blev det en tripp till Chez vilket var galet nice innan vi gick och åt subway klockan ett på natten. Vi drog till Valand efter det och där var vi tills vi tog bussen strax efter tre.
Söndag men riktiga födelsedag, startade med en jätte god frukost med massa goda saker, Coffe och hans tjej kom hit och vi fikade, sedan bakade jag och mamma innan jag åkte till show träningen. Där blev jag firad av alla underbara människor med sång haha :)
Bilder på vad jag fick kommer i morgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0