Länge sedan!

2013-09-15 / 22:14:00 / Allmänt / 0 kommentarer
En vecka sedan jag skrev senaste, alltså ett bra tag sedan. I morgon är det två veckor sedan jag började skolan och det gick med en väldig fart. Den första veckan var vi i skolan typ hela tiden, 9-16. 
Det var välkomnanden och föreläsningarna började. Vi köpte böcker vilket gick på olika beroende på hur mycket man fick betala och om man köpte begagnat mm... jag betalade ca 1500kr + 1125kr för busskort. 
Min klass är grymt bra. Jag är typ yngst. Vi är 4st 94:or resten är äldre. Den äldsta är 33 haha.
Jag känner mig liten, Typ alla dom jag umgås med har pluggat någonting nått år eller gjort någon högskolekurs innan och vet hur det fungerar så det känns rätt skönt. Är man osäker så är det liksom bara att fråga. 
Det har varit några utgångar då och då.
Har för första gången någonsin fått kommentaren av en vakt att jag ska gå en promenad, ups! Givetvis kom jag in sedan igen efter att jag gått upp och ner för gatan men jaja.
 
Livet på högskolan äger! Det känns mycket men det du gör görs typ i skolan, sedan pluggar man lite på bussen eller så och så är du klar. Har pluggat på kvällen typ en gång hittills och läst på bussen typ 3-4 gånger. 
LOVE LIFE I PLUGGET!!
Mitt liv just nu är att få ihop skolan, träna, äta, sova och umgås med dom jag hinner. Dessa två veckorna har typ bara varit klassen och  Danny men det är bara för att jag sover hos honom. Nu ska det bli lite andra också men det är svårt när man inte är van vid plugget ännu att träffa andra och få det att matcha. Men vänta bara! Snart får ni ett meddelande! Kanske inte ska festa någonting mer för det är tävlingssäsong nu men jag kan säkert hänga med ändå.
 
Bild från Ungern i somras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0