Lediga dagar!

2014-04-16 / 18:55:32 / Allmänt / 0 kommentarer
Det är så underbart med lediga dagar. I förra veckan träffade jag Vicki när jag kom hem. Helt underbart roligt!
Känns alltid lika bra att träffa sina gamla kompisar och det känns alltid att som om det var i går dessutom, man har tusen saker att prata om. 
Igår träffade jag Linnea i stan dessutom. Vi var med varandra i några timmar och pratade oavbrutet som vanligt. Idag och i morgon har jag jobb med Emma som ska ha nytt program. Spännande. I helgen är det påsk och då ska vi vara på landet, åka till Öckerö och ser påskefyren och fira bubb som fyller 20 på måndag. Linnea blir också gammal nu. Underbart!
 
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0