Allt o lite till

2014-08-25 / 16:45:07 / Allmänt / 0 kommentarer
Träningen i torsdags med infektion och stukning var ett stort plågeri. Kunde knappt ta emot mig själv i landningar.
Fredagen blev läkaren och röntgen. Inget fel i foten hittades verken på skelett eller muskulatur. Skönt men hur förklarar man då smärtan?
Blir fortsatt sjukgymnastik.

Lördag... Jobb på bästa stället, K-skate! Älskar mitt extra jobb. Ska jobba några lördagar och kanske någon vardag i månaden när Ingela behöver hjälp. Bästa stället och roligaste. Man kan liksom redan en massa.
Sedan alingsås för att träffa älsklingen då hela familjen var på äventyr (middag).

Söndag... Slapp dag med middag tillsammans med Annika och Conrad på Aling-thai. Sedan var det tränings match mellan Alingsås och Kungälv, 4-1 och en skadad älskling men han mår bra idag. Bara... en muskel i nacken som tur var så ingen ambulans där.

Idag shopping med Albin och lunch. Super mysigt. Vi ses så sällan så det var kul att äntligen få ses en dag och bara gå runt och snacka.
Nu blir det träning i mina nya skor och hoppas att jag kan hoppa på isen igen. Hade varit en dröm!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0