Godnatt!

2014-08-08 / 20:07:48 / Allmänt / 0 kommentarer
Nu åker jag och mupp strax till landet ska bli så skönt att slappa. Dessa två dagarna har varit sjukt bra med en massa träning och mina galna konståkare.
Nästa vecka gör jag tre dagar i rad och sedan sover jag nog på tentan dagen där på om inte jag känner mig själv fel.

Vi får nog köra lugnt ner för mupp hade sjuka snabbhet grejer på isen precis så han lär vara trött. Jag vågar inte köra hans bil :S

Bubb är dessutom på planet till Turkiet nu vilket är så avis men jag lever med hennes glädje.
Vicki är fortfarande i Grekland och Ankan åker till Mallis på måndag.
Jag är själv kvar hemma, nästan...


Bjuder på bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0