Helg

2014-08-04 / 23:26:39 / Allmänt / 0 kommentarer
kaos!
jag börjar bli för gammal!
Fredagens pub slutade inte med att jag åkte till landet utan att jag körde hem alla till en gammal kompis, bytte om, köpte pizza och gick till dom andra. Där var det förfest till 00 efter det gick vi till Port. Där var vi tills dom stängde. Vi gick hem och hamnade hos en annan som jag vet vem det är och sedan var jag hemma 04.30.
Sov 4 timmar och sedan gick det inte mer. Ingen mat fanns det hemma så blev några vårrullar. Mötte Danny och sedan åt vi middag med Linnea och Mikael på Bryggeriet. Super gott!

Men fan! Efter det gick vi till Port och tog en drink. jag var bakis från start och full efter en cider. Sedan körde dom oss till Danny hockeykompis eftersom vi inte kom in på Liseberg. Där drack vi en massa sprit med hjälp av en kortspel, buss.
Det spårade lite lagom. En tjej deckade och jag mådde sådär.
Vi skulle in till stan vid 00 då också men jag mådde så jävla dåligt att jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Det slutade inte så bra iaf. Vi åkte hem och jag mådde skit på alla sätt och minnesluckor. Ush söndagen var så mycket illamående att det var sjukt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0