En dag med Vicki

2014-05-04 / 21:22:33 / Allmänt / 0 kommentarer
Idag var jag med Vicki i stan. Vi började våran dag med mat på Subway vilket inte många är så förvånade över. Det var absolut lika gott som det brukar, haha. Sedan kollade vi runt lite i stan och jag shoppade. Köpte mina efterlängtade träningsbyxor. Hittade även ett nytt lack till naglarna som är lite mer min stil istället för babyrosa för det var inte jag. 
Vi kollade lite saker som tröjor, tunikor och allt möjligt annat innan vi satte oss på Starbucks och drack varsin caramel macchiato. Så sjukt goda men denna gången smakade den lite mer kaffe en vanligt tycker i alla fall jag men det var väldigt mycket folk så det kanske var därför.
Sammanfattningsvis: En toppen dag med en massa prata och skratt! kunde inte blivit bättre (jo att jag inte skulle hem och äta, men det tar vi igen snart igen)
 
Work out träningsbyxor - GinaTricot
GelLack twinkle gold - Åhléns
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0