Tenta = panik!

2014-05-06 / 16:46:00 / Allmänt / 0 kommentarer
Igår på en så älskad måndag skulle man sitta och plugga duktigt. Gick det bra? NEJ! Jag fick panikattack och ville gräva ner mig i sängen. Idag och en månad framåt har jag 5 tentorm vilket ger mig panik. Vet inte hur jag ska hinna med allting men på något sätt så löser det sig. 
Efter mitt lilla damputbrott här hemma så åkte jag till stan för att träffa Linnea och Anna. Det blev en lång fika och sedan hem för att åka och träna. Träningen gick rätt så bra faktiskt, dock hoppar jag antingen ett halvt varv för mycket eller så stannar fötterna där dom ska men inte kroppen. Typiskt mig att hoppa för långt!
Klipper ny musik om någon vill veta... Det är hemligt än så länge, bara Vicki och mamma som vet haha men jag kan avslöja att den svarta dräckten kommer att vara kvar. Super nice!!
Eftersom jag varit duktig och pluggat i skolan idag så ska jag ta ett break nu och slappa innan jag sätter igång oh pluggar i alla fall en timme till. *pust*
 
En rätt så bra showbild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0