Tiden går fort...

2014-05-24 / 23:59:27 / Allmänt / 0 kommentarer
...men jag står stil, inte riktig men nästan i alla fall. Det är mycket som händer men jag är kanske inte riktigt medveten om det. I över en vecka har jag trott att lördag var då jag skulle rösta...
Jag har gjort 2 av 4 tentor nu och pluggar till nästa. Jag sover dåligt (förstår alltså er stackare som inte kan sova, hemskt) eftersom jag är stressad och orolig. Allting blir lite mer speedat eller vad man ska säga. Hinner inte med allt riktigt men det kommer. Snart kan jag slappna av förhoppningsvis :)

idag:
träning 9-11 (skönt faktiskt)
duscha
fika med ekblad
plugga ytterst lite
en kväll på Öckerö.

Nu går färjan i land så godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0