Onsdag & Torsdag

2014-09-04 / 08:20:47 / Allmänt / 0 kommentarer
Onsdag - skolstart, städning och bubb
Bubb köpte primeboots och väst. Så sjukt snygg att jag dör. Bästaste bubb hade även fixat vinröda converse till mig så nu är jag allt väldigt lycklig.
Jag köpte ett grått linne typ lite leopard på Gina för 99 kr. Min nödlösning när jag inte har något att ta på mig när vi ska ut på lördag.


Ush vad jag hatar att ha ont i halsen man kan inte äta någonting alls. Allting gör super ont och ingenting smakar som de borde. Ledsen!

Torsdag - skola och ingen träning
Då var det tillbaka till skolan igen, dag 2.
Kommer att bli en dyr dag då jag måste köpa både nytt busskort och nya böcker. Jajamensan där satt den, 100 kr fattigare på tråkiga saker... Hade kunnat köpa sjukt mycket andra roliga saker för det men det är lugnt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0